kod

Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: dekorkolbego@gmail.com.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul.Fabryczna 1d 32-600 Oświęcim, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Zwroty

Zwrot towaru

W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość

Wypełniony druk zwrotu, należy wysłać l drogą mailową na adres: dekorkolbego@gmail.com

Data otrzymania w/w dokumentu, jest datą rezygnacji z zamówienia.

Odesłany towar musi być w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru.

 Zwracany towar należy przesłać na adres wskazany przez Dekor s.c

 

Procedura zwrotu

- kontakt z Dekor s.c w celu ostatecznego ustalenia adresu zwrotu,

- dane kontaktowe biura:

DEKOR S.C.

UL.KOLBEGO 12

32-600 OŚWIĘCIM

, tel. 501-471-495

- wysyłka na własny koszt,

- przesyłka powinna zawierać kopię Oświadczenia o odstąpieniu od umowy,

- kopię listu przewozowego.

Zwrotowi nie podlegają koszty transportu oraz towar wyprodukowany "na specjalne zamówienie Klienta"

Faktura korygująca zostanie wystawiona po spełnieniu w/w warunków.

Odpowiedzialność za dostarczenie zwracanego towaru do DEKOR S.C  w stanie nienaruszonym ponosi Klient.

DEKOR S.C . może odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadku, gdy ten zostanie uszkodzony podczas transportu.

DEKOR S.C może też pomniejszyć zwracaną wartość towaru o wartość uszkodzeń.

 

WZÓR PROTOKOŁU ZWROTU

/userdata/public/assets//zwrot.pdf

 

 

 

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: dekorkolbego@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Maksymiliana Kolbego 12, 32-600 Oświęcim.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

 

WZÓR PROTOKOŁU REKLAMACJI

/userdata/public/assets//reklamacja.pdf

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl